۷ مهر ۱۴۰۳، ۱۹:۱۶

استاندار خوزستان:

همه مسلمانان آزادی‌خواه در کنار مردم و حزب‌الله لبنان می‌ایستند

همه مسلمانان آزادی‌خواه در کنار مردم و حزب‌الله لبنان می‌ایستند

اهواز - استاندار خوزستان اعلام کرد: امروز همه‌ مسلمانان آزادی‌خواه با بهره‌گیری از امکانات خود در کنار مردم لبنان و حزب‌الله سرافراز می‌ایستند.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر حسینی محراب در بیانیه خود به مناسبت شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان بیان کرد: رژیم سفاک صهیونیستی در هنگامه شکست مفتضحانه برای جبران انزوای خود، بار دیگر مرتکب جنایتی بزرگ شد و حجت الاسلام و المسلمین سید حسن نصرالله رحمت الله علیه و جمعی از فرماندهان حزب الله و صدها تن از مردم بی گناه را به شهادت رساند.

در این بیانیه آمده است: شهادت مجاهد برجسته، مخلص و شجاع جبهه مقاومت و جهان اسلام، سید حسن نصرالله و یاران همراهش توسط باند جنایتکار و رژیم بزدل و کودک کش صهیونیستی باعث تأثر و اندوه ملت‌های آزاده شد. در این لحظات تاریخی و سرنوشت‌ساز چنین حملات کوردلانه و مذبوحانه ای بر قدرت و صلابت محور مقاومت بیش از پیش می‌افزاید.

استاندار خوزستان در بیانیه خود تأکید کرد: امروز ما همه مسلمانان آزادی‌خواه با بهره‌گیری از امکانات خود در کنار مردم لبنان و حزب‌الله سرافراز می‌ایستیم و در رویارویی با رژیم سفاک غاصب صهیونیستی آنان را یاری می‌نماییم و به لطف الهی، مقاومت مستحکم‌تر از قبل خواهد شد و آرمان آزادی پویاتر و درخشنده‌تر از همیشه در اندیشه آزادگان جهان ماندگار خواهد ماند.

کد خبر 6239489

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha